טוען נתונים...

יריד השכלה גבוהה

במטרה לקדם את ההשכלה הגבוהה בכפר, מתוך אמונה כי זהו אחד מעמודי התווך של חברה איתנה, המועצה המקומית ג'וליס, מחלקת הנוער, מועצת הנוער הרשותית, עמותת אופקים לעתיד ורואד להשכלה גבוהה בשיתוף פעולה נפלא תכננו את יריד ההשכלה אשר נפרס על פני שלושה ימים.

שבוע יריד השכלה גבוהה דרך Zoom עם הנוכחות המרשימה במיוחד שהייתה בו - כ200 משתתפים, ופריסת התארים לשלושה ימים על פי תחומים. בו בוצעה הסברה מקיפה על המקצועות השונים ומוסדות הלימוד בארץ, חשיפה לתכניות אקדמיות, אפשרויות קבלה, תנאיי ומועדי רישום, מתן ייעוץ וטיפים חשובים ואישיים.
תהליך קבלת ההחלטות במיוחד בבחירת מקצוע העתיד הינו תהליך חשוב, ארוך ומכריע!
מתוך אמונה שעלינו להנגיש ולחשוף וללוות את הנוער שלנו, את החיילים המשוחררים, בוגרי שירות לאומי, ואת כל מי שטרם התחיל את הלימודים האקדמיים, ארגנו עבורם יריד השכלה גם בתנאים הכי קשים ובצל המשבר הצלחנו להגיע אליהם הביתה עם כל המידע הדרוש מפיהם של סטודנטים נפלאים אשר נרתמו למשימה מכל הלב!

היום הראשון שלו במתכונת ה-zoom אשר סיפק חשיפה למקצועות ההנדסה והמדעים המדויקים. להסבר על המקצועות ומסלולי הלימוד נרתמו סטודנטים מצטיינים אשר סיפקו מידע אודות המקצוע, ההתמחויות, סיפי הקבלה, מוסדות הלימוד ותנאים מיוחדים במידה ויש בצל משבר הקורונה.
הייתה השתתפות פעילה מצד הרבה תלמידים מתעניינים מהכפר ומחוץ לו, חיילים משוחררים ומשרתים בשירות הלאומי.
היום השני של יריד ההשכלה שגם הועבר דרך ה-ZOOM, היה עוד הצלחה ניכרת בו נחשפו מקצועות הבריאות והרפואה בפני המתעניינים מהכפר ומחוצה לו, והיום השלישי היה חשיפה למדעי החברה ניהול וחינוך .התקיים דו שייח מעניין, רציני ועשיר בינם לבין הסטודנטים.

שיתוף